Revista Ştiinţifica "V. Adamachi"
Acasă | Scop | Colegiul de redacţie | Informaţii pentru autori | Numărul curent | Arhiva | Căutări
Facultatea de Fizică
Facultatea de Fizică
Universitatea "Al.I.Cuza" Iaşi
Universitatea
Titlu: Ce cred profesorii despre evaluarea performanţelor elevilor
Autori: Camelia Zaraza Ciubotariu1, Cornelia Moscaliuc2, Ioana Călţun3, Ovidiu Florin Călţun4
Afiliere: 1Şcoala cu clase I-VIII „Dimitrie Păcurariu” Şcheia, Judeţul Suceava 2Liceul „Emil Racoviţă”, Str. Cazarmelor, Galaţi 3Liceul „Vasile Alecsandri”,Str. C. Negri nr. 49 Iaşi 4Universitatea „Al. I. Cuza”, Facultatea de Fizică, Bulevardul Carol I nr. 11, 700506 Iaşi
Abstract: O anchetă recentă întreprinsă în Franţa printre profesorii de liceu a demonstrat [1] că evaluarea este considerată foarte importantă pentru procesul instructiv – educativ. Diagnosticarea nivelelor de competenţe demonstrate în clasă de către elevi este foarte importantă pentru profesorii care au nevoie de feedback referitor la demersul lor instructiv. Validarea strategiilor utilizate este un prim pas pentru construirea unui portofoliu de bune practici în activitatea la catedră. Evaluarea este privită de elevi, părinţi şi administratori mai mult din abordarea sumativă. Rezultatele evaluării sunt utilizate de aceştia din urmă ca indicator al clasificării performanţei şi de prefigurare a direcţiei de formare profesională. Accentul ar trebui să cadă pe evaluarea formativă cu rol de diagnostic şi remediere a învăţării
Download link:

Caută
Titlu:
Autor:
Revista V. Adamachi