Facultatea de Fizică Universitatea "Al.I.Cuza" Iaşi
|
Titlu: Evaluarea centrată pe competenţe utilizând lecţiile de laborator |
Autori: Mădălina Aruxandei 1, Ovidiu Florin Călţun 2 |
Afiliere: 1 Colegiul Tehnic „Gh. Asachi”, strada Sărăriei nr.189 Iaşi
2 Universitatea „Al.I.Cuza”, Facultatea de Fizică. Bd. Carol I nr.11, 700506 Iaşi |
Abstract: Orice activitate umană conştientă conţine o etapă de verificare a rezultatelor, în vederea comparării cu scopul acesteia, pentru ameliorarea acţiunii în etapa următoare. Procesul de învăţământ nu se poate nici el lipsi de verificare şi apreciere, evaluarea rezultatelor şcolare constituind o componentă importantă a activităţii didactice, utilă atât pentru cel care conduce nemijlocit procesul - profesorul, cât şi pentru beneficiarii acestuia – elevii. Un profesor este precum un navigator printer obiectivele cadru şi cele specifice. Pentru a şti încotro se îndreaptă trebuie să ştie cu precizie unde se află. Pentru aceasta el trebuie să ţină un jurnal de bord, să verifice coordonatele locului şi să stabilească itinerariul. Evaluarea dă profesorului semnalul de feed- back cu privire la atingerea obiectivelor şi îl sprijină în proiectarea activităţilor viitoare. |
Download link:
|
|
|