Facultatea de Fizică Universitatea "Al.I.Cuza" Iaşi
|
Titlu: Navigatorul Internet ca mediu de autoinstruire şi autoevaluare în lecţiile de fizică |
Autori: Adriana Iacob1, Mariana Aştilean2, Luminiţa Chicinaş3 |
Afiliere: 1 Grup Şcolar Construcţii "Traian Vuia", Cluj-Napoca,
2 Şcoala Generală "Ion Creangă", Cluj-Napoca,
3 Inspectoratul Şcolar Judeţean, Cluj |
Abstract: Reforma învăţământului în ştiinţele naturii implică o nouă atitudine nu doar faţă de metodele de predare cât şi faţă de metodele de învăţare puse la dispoziţia elevilor. În acest sens, computerul conectat la reţeaua INTERNET devine un mijloc de învăţământ a cărui integrare în instruire deschide o perspectivă fără precedent, fiind, în sine, un mijloc de instruire prin comunicare. Prin intermediul acestuia, învăţământul se poate muta din sala de clasă, în spaţiul habitual al oricărui elev, depăşindu-se bariera rigidă a celor 50 de minute ale unei ore de curs.
Se impune o redirecţionare a interesului din zona suportului informaţional necesar îmbunătăţirii actului didactic, spre optimizarea metodelor de învăţare. |
Download link:
|
|
|