Facultatea de Fizică Universitatea "Al.I.Cuza" Iaşi
|
Titlu: Perfecţionarea cadrelor didactivce. Coordonate 2007 |
Autori: Moscaliuc Cornelia1 , Ovidiu Călţun 2 |
Afiliere: 1 Liceul „Emil Racoviţă”, Strada Regiment 11 Siret, Galaţi
2 Facultatea de Fizică, Universitatea „Al. I. Cuza”, Bd. Carol I, nr. 11, 700506 Iaşi |
Abstract: Dezvoltarea profesională este un proces complex şi multidimensional. Fiecare profesor are un ritm propriu de evoluţie în profesie. Traseele profesionale pot dezvolta unele competenţe şi bloca dezvoltarea altora. Profesorii sunt personalităţi diferite şi dobândesc dea lungul carierei niveluri de competenţe diferite. Sunt unele competenţe pe care un profesor le poate dezvolta într-un timp scurt, pe când alte competenţe se construiesc în decenii. Dezvoltarea profesională poate fi susţinută sau împiedicată de resursele de învăţare de care profesorul dispune, de valorile şi atitudinile pe care profesorul le aduce în profesia sa, precum şi de contextele în care are loc dezvoltarea profesională. Sigur că un rol esenţial îl are formarea iniţială şi modelele profesionale pe care profesorul le întâlneşte de-a lungul carierei. |
Download link:
|
|
|